بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟

  • کد خبر: ۲۲۳۶۹۶
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟
پیشکسوت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: فوتبال خراسان‌رضوی به باتلاق تبدیل شده و هرچه دست‌وپا می‌زنیم پایین‌تر می‌رویم.

اسماعیل شجیع در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص تاخیر یک‌ساله برگزاری انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: فوتبال خراسان عقب افتاده است، به جای اینکه پیشرفت کند، درجا می‌زند. علت اصلی آن نیز این است افرادی که به عنوان متولی وارد این فوتبال شده‌اند برای آن دلسوزی نمی‌کنند و چون دلسوزی ندارد، ما همچنان چرخمان به عقب بازمی‌گردد.

اعضای مجمع هیئت فوتبال خراسان رضوی کجا هستند؟

وی افزود: الان یک سال است که از فرایند برگزاری انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی سپری شده و می‌بایست رئیس جدید بر سر کار می‌آمد. باید یک مجمع داشته باشیم که اصلا نمی‌دانیم چه کسانی عضو مجمع هیئت فوتبال خراسان رضوی هستند و این افراد کجا هستند؟ مجمع باید در ابتدا بلافاصله تشکیل می‌شد و نسبت به تعیین سرپرست اقدام می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: مجمع که نه تشکیل شده و نه مشخص است که چه کسانی در آن عضو هستند. غیرقانونی است یک هیئت فوتبال بدون اعضای مجمع کار خود را انجام دهد.

هیئت فوتبال برای برگزاری انتخابات زمان می‌خرد

شجیع تصریح کرد: هیئت فوتبال برای انتخابات زمان می‌خرد. ۴ نفر از میان کاندیدا‌های ثبت‌نام‌شده برای انتخابات هیئت فوتبال تایید صلاحیت شدند که می‌شد رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی از میان این ۴ کاندیدا انتخاب شود. هیئت فوتبال آن‌قدر زمان خریده که اعلام کرده‌اند باید افراد جدید برای انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام افراد جدید مستلزم سپری‌شدن زمان جدیدی برای تایید صلاحیت کاندیدا‌های جدید است که باوجوداین، فرایند انتخابات هیئت فوتبال ممکن است یک سال دیگر هم طول بکشد؛ چون مجدداً با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال روبه‌رو می‌شویم که ممکن است بگویند باید صبر کنید تا انتخابات فدراسیون فوتبال هم برگزار شود و پس از آن نوبت به انتخابات خراسان رضوی برسد.

فوتبال خراسان را دست‌کم گرفته‌اند و به آن اهمیتی نمی‌دهند

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فوتبال خراسان را دست‌کم گرفته‌اند و اهمیتی به آن نمی‌دهند. مشهد، شهری معنوی در کشور است. جوانان با کمبود شدید امکانات لازم مواجه‌ هستند و برای مناطق کم‌برخوردار ما اتفاق مثبتی رخ نمی‌دهد. استعداد‌هایی که در خراسان رضوی وجود دارند، به هرز رفته‌اند و هیچ استعدادی شکوفا نشده است.

شجیع گفت: این شهر، آقای گل تمام مسابقات تاریخ ایران را داشته است. اما الان حتی یک تیم هم در لیگ برتر نداریم. کسی هم نمی‌آید و پاسخگو باشد که تیم‌های لیگ‌برتری ما به چه دلیلی از بین رفتند. آیا شأن این استان این نیست که یک تیم داشته باشد؟

وی اضافه کرد: در حال حاضر رفسنجان و کرمان ۲ تا ۳ تیم دارند، آن وقت مسئولان خراسان با این‌همه عظمت، این تعداد مربی و بازیکن، کارخانجات بزرگ و وجود پربرکت امام‌رضا(ع) چطور نمی‌توانند دست به دست یکدیگر دهند تا در کشور سرمان را بالا بگیریم و به جامعه فوتبال و ورزش شهرمان امید ببخشیم تا بتوانند کار کرده و نتیجه کار خود را بگیرند؟

انگار نه انگار که فوتبال خراسان‌رضوی اهمیت دارد!

شجیع همچنین بیان کرد: متاسفانه تمام جنگ ما این شد که رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی می‌ماند یا نمی‌ماند. این‌ها جز عقب‌افتادگی هیچ مسیر دیگری برای ما نداشت. در حال حاضر هم داستان جدیدی برای فوتبال خراسان تعریف کرده‌اند.

وی گفت: وقتی ۴ نفر تایید صلاحیت شده‌اند، اجازه دهند مجمع تشکیل شود تا به‌سرعت کارشان را آغاز کنند. یک نفر بیاید پاسخگو باشد، شاید دلایلش مردم را هم قانع کرد. در میان همین ۴ نفر کسانی داشتیم که می‌توانستند از فردا کار خود را در هیئت آغاز کرده و عقب‌افتادگی‌های هیئت فوتبال را جبران کنند. باید به فکر چاره باشیم که در لیگ دو یا لیگ یک تیم داشته باشیم که به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: انگار نه انگار که فوتبال خراسان‌رضوی اهمیت دارد! فوتبال جایگاه و ارزش دارد و جوانان را سرگرم می‌کند و از مشکلات اجتماعی جلوگیری می‌کند. اینکه همه، این موضوعات را می‌دانند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، جای تعجب دارد!

چرا باید منتظر آدم‌های جدید با دعواهای جدید باشیم؟

شجیع اظهار کرد: یک نفر از این استان انتخاب شده و جایگاه خوبی در فدراسیون فوتبال کسب کرده است. نوش جانش! ایشان اگر کار خوب انجام داده فبها، اگر کار بد انجام داده است خودش باید پاسخگو باشد. ما می‌خواهیم برنامه‌ها و طرح‌های جدید را جوانان جدید در دست بگیرند تا خراسان رضوی را بالا بکشیم. فوتبال خراسان رضوی در کشور غریب شده است. فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است و هرچه دست‌وپا می‌زنیم، پایین‌تر می‌رویم. مگر حق خراسان باید این باشد؟

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال باید حتماً دغدغه داشته باشد و به‌سرعت مسئله را حل کند. چهار نفر تایید صلاحیت شده‌اند، چرا باید مجدداً ۶ ماه دیگر صبر کنیم تا آدم‌های جدید با دعوا‌های جدید بیایند؟ کار به این خوبی انجام شده و زحمات زیادی هم کشیده است، اما چرا باید آن زحمات گذشته را نادیده بگیریم و مجدداً کار را از نقطه صفر شروع کنیم؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->